Saturday 19 March 2016

Terdetik di Hati



   Tepat 3.39 a.m ( 20/3/16 ) , untuk pertama kali nya aku post di laman blog sekian sudah  3 hari blog dibuat . kenapa eh ? sbb nya aku nak pastikan aku berpuas hati dengan blog aku dan kelihatan cantik dan kemas .yee laa ,  Sedap sikit kan korang kalau na baca blog kalau cantik ( mcm tuan nye , lol , hehe ) .

okay , lemme introduce about myself :

 Just call me yaya .
 30.05.1996
 19 tahun 9 blan ( Muda lagi , hehe )
 UMP-ian ( Universiti Malaysia Pahang )
 Bachelor in Engineering Techonology ( Pharmaceutical ) in Honors
 Status : shhhh , no comment , ( agak-2 berkenan bole la isi borang , hehe )

  hmm , apa lagi eh na bebel .. hah , kenapa aku buat blog nie eh , aku pon tak tahu kenapa aku buat tapi ada laa someone nie tnya , x nak buat blog balik ke ?? ,, yee laa , actually , since aku form 3 , aku da start blogging , tapi disebabkan aku dihantar masuk ke sekolah asrama lepas dapat result PMR , da hilang dunia blogging aku  dan aku terpaksa delete blog aku,huhu , hmm , agak sedih laa jugak kan , sebab masuk asrama tanpa kerelaan aku , OMG ! tapi tak pe laa , sekarang aku sudah kembali blogging  . In syaa Allah , dan terima kasih kepada someone tu yang tanya tanpa sengaja dan  membuatkan aku terdetik na buat balik .

  Lastly , aku nak meluangkan masa lapang aku menulis kisah hidup aku yang boleh korang ambik pengajaran . okay laa , sis na tidur . udahh lewatt dongg ! okayy , mornite gaiss .. :)

 maaf panggilan 'aku' kepada yang lagi 'muda' daripada saya , peace ! :)



3 comments:

  1. hai yaya! sama umur dgn adik cikjaaa!hehe

    ReplyDelete
  2. hehe , haii , ye ke ? belajar dekat mana ??

    ReplyDelete
  3. slm perkenalan Yaya! :)
    comel yr blog <3 but maybe kaler font tu a bit too light so a bit of a hindrance to read a bit >.<

    ReplyDelete